onsdag 2 september 2009

Yantramatta

kan det vara det jag behöver??!! Jag har haft ont i huvvet i tre dagar. Vaknat med spänningar i nacken och sen upp i huvvet. Jag kan förstå två av dagarna för då har Lova sovit oroligt, vilket betyder att jag har rusat fram och tillbaka till hennes rum halva nätterna, eller iallafall varannan timme var tredje timme. Men inatt var allt som vanligt, hon sov som en stock till halv fem, då hämtade jag henne till våran säng. Sen vaknade hon vid 7 när andreas gick upp, då fick hon välling och somnade om till kvart i nio. En helt perfekt natt. Så varför har jag ont i huvvet idag.
Vet inte varför jag ahr spänningar i nacken heller. Tror jag måste köpa mig en spikmatta. Eller Andreas kanske skulle köpa en till mig så slipper han höra mitt gnäll och han slipper kanske massera. Så Andreas, om du läser det här ..........

Då är ju bara frågan vilken färg. Purpur eller grön ..... Purpur är ju en trevlig färg såklart !!!

Vi får se om det blir någon matta för min själ och välbefinnande !!?!?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer