söndag 20 september 2009

perfa

tänkte jag när jag åkte hem från Ninnis 1 årskalas idag. Lova och Ninni ville gärna äta kvällsmat ihop ikväll efter kalaset så det fick dom göra. Guess what.... korv & makaroner. Vi mammor passade på att prata om dagarna som gått när flickorna njöt av födelsedagsmiddan.

När vi gasade hem vid halv sju var tanken att jag skulle köra sista räjset med Lova och alla leksaker innan hon deckar med vällingen vid 19.30 tiden. Mycket riktigt, hon somnade direkt. Andreas är och jobbar, vilket betyder att jag kan hägra över datorn & dessutom kolla på vilket tv-program jag vill hela kvällen lång.

Har varit på 2 st 1 års kalas och en solig tjejhelg på Öland. Bloggen måste ju därför uppdateras..... Jihaaaa, rotar runt i min ganska stora väska efter kameran, men va f***, jag har ju glömt kameran på kalaset ..... hur kul är det att uppdatera bloggen utan bilder, inte alls. Eftersom jag skulle "blogga" efter att Lova somnat upptäckte jag det ju alldeles för sent. Inte direkt läge att plocka upp Lova ur sängen och slänga in henne i bilen bara för att jag ska hämta kameran. Hoppas på att jag får lite tid att skriva imorgon kväll.

Eftersom jag verkar vara den enda med TV3 som missat Svenska Hollywoodfruar så ska jag kolla på det nu ..... för jag är utvilad efter helgen och pigg som en lärka fast klockan är ganska sent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer