torsdag 10 september 2009

idag

gick jag upp tidigt tidigt tidigt.... 06.45. Då drog Andreas iväg till skolan för att träna och jag segade mig ur sängen. Lova låg kvar sussade vidare med sin förkylda näsa.

Upp, byta om, packa, äta frukost, packa Lovas grejer.

För sen mina vänner bar det av. Håll i er.... Klockan 07.45 lämnade jag och Lova hemmet för att gasa mot Campus. Där var Andreas, nytränad + duschade. Ut med Lova ur bilen, i vagnen och Andreas och Lova rullade iväg på lektion.
Jag gasade vidare i bilen till Hov för att hämta Stina. Klockan 08.20 anländer vi till Medley, Växjö simhall. Lite tidiga som vi var så fick lite instruktioner av Mary innan kl. slog 09.00 och vi började vårat Easylinepass. 10 tappra själar var där i den lilla salen nere i källaren med ett antal maskiner och en fantastisk Maria med sitt topphumör. Tro det eller ej, men det var hur roligt som helst. Svett och onda muskler, första gången ajjg kombinerade det i en träningssal på vääääääldigt länge. Men nu jäklar, beach 2010 .... kanske...

Efter 45 svettiga minutrar intensiv träning !!! (så gott jag kunde) rusade vi in i duschen, bytte om, eftersvettades endel och iväg till Campus igen och hämtade Lova 10.07 för att sedan köra vidare mot Högstorps församlingshem för att gå på Öppna förskolan kl. 10.30.
Fika, där börjar vi med fika och det var nog både Stina och jag tacksamma för.
Vid 12 tiden var vi hemma igen och stackars lilla Lova var trött och jätteförkyld. Näsan är helt täppt och snoret rinner å ... stackars liten.

Lova sov en timme innan hon fick sin favvismat. Snabbmakaroner och korvstroganoff. Sen somnade hon igen i min famn i soffan. Så satt vi många timmar i soffan för ungefär 11-8 månader sedan. Väldigt hög mysfaktor =)))) mys mys mys, det enda som är positivt med att hon är lite krasslig. mys i soffan.

Undra om jag kommer upp ur sängen imorgon, än sålänge känns det helt ok. Fast kan man få träningsvärk om man inte har några muskler ?!?!?!?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer