tisdag 1 september 2009

j**** telia

behöver jag säga mer........ we don´t like......
Efter ett antal veckor tror jag nu att vi har fått ihop alla delar som behövs för att koppla in telefon, bredband och TV. Vi har även lyckats få tag i koderna så Tv:n ska fungera.
Förra veckan fick vi från telia att det skulle fungera i fredags, men sen ångrade dom sig till den 31 augusti.
Idag är det 1 september och inget fungerar. Med min allra gladaste ton i telefonen ringer jag till Telia. Självklart är det telefonkö, vem hade kunnat tänka sig något annat, 7 minuter.
Så kommer jag fram och får prata med någon. Jaha, vänta här ska vi se, jag kopplar dig till supporten så får du prata med dom. Ok, å väl där hamnar jag i telefonkö IGEN, 12 långa minuter. Å när jag väl kommer fram där, då får jag till svar: jaha, då får vi göra en felanmälan och mer än så kan jag inte göra nu.
Så imorgon får jag ringa det trevliga numret igen.... 90200. Dom knapparna mobilen börjar bli utslitna nu.
Jag fick iallafall veta att det var supporten jag skulle prata med angående ersättning för allt problem som det har varit.

Å det som är det konstigaste med allt det här är att dom som bodde här innan hade exakt samma trippelpaket, så vad är problemet för telia egentligen ?!?!?!?!?!?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer