måndag 14 september 2009

helsingborg

I helgen var jag i Helsingborg och träffade Maria och Tesan. Alltid lika kul att ses. Maria är höggravid och bebben väntas anlända den 13 oktober. Ganska exakt ett år efter Lova.

Tesan bor i Olso och tog sig till Helsingborg med flyg till kasttup den 11 september... scaryyy. Å lite händelserik blev hennes resa. Det fanns tydligen en misstänkt väska på tågperrongen så dom fick utrymma stationen. Det visade sig vara en väska med högtalare i.

Själv är jag van att oftast åka bil överallt men nu vill Andreas ha bilen hemma med Lova så då får jag snällt ta mig vart jag ska kollektivt. Det går bättre å bättre men lite omständigt är det att byta tåg å sånt. Inte helt oväntat så var tåget hem igår försenat.

Vi hade en lugn å skön helg vilket jag uppskattade då jag har en släng av schweinflu, eller bara en vanlig förkylning och lite halsont. Shopping hann vi såklart med, det finns det alltid ork för =)

Här är en bild utanför Maria och Daniels lägenhet med havet och danmark i bakgrunden.


1 kommentar:

  1. Hörde av Maria att ni hade en trevlig helg! Ser ut som ni även hade tur med vädret! Nice.

    SvaraRadera

Kommentarer