onsdag 30 september 2009

stöd bröstcancerfonden


Oktober är en månad då bröstcancerfonden har en stor kampanj.
Min mormor Svea fick jag tyvärr aldrig träffa för att hon fick bröstcancer och avled året innan jag föddes. Cancer är en hemsk sjukdom och finns i så många olika former att jag inte har någon som helst koll på det.
Tyvärr känns det som om alla har någon i sin närhet som har gått bort i cancer.

Såg av en händelse att Guldfynd har en kampanj där man kan köpa olika RosaBandet smycken.
Armbandet tycker jag var fint och funderar på att köpa det till en kostnad av 69:50 kr, 10 kr går till bröstcancerfonden.

Kika in på den här länken till Guldfynds hemsida och även du kanske vill stödja bröstcancerfonden och samtidigt få ett fint smycke.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer