torsdag 2 juli 2009

Målar

När det är såhär sjukt varmt brukar normala människor befinna sig vid havet eller iallafall vid en sjön. Men inte vi. Vi målar och städar. Eller dom målar och jag städar litegrann samtidigt som jag tar hand om Lova.
Nästa vecka hoppas vi på att det blir flytt. Tjohooooo. 115 kvadrat mot 68 nu. Bara lite större =)

Lova får eget rum, vilket är jättebra men ...... det betyder oxå att hennes spjälsäng inte kommer stå bredvid min säng. Hur ska det gå, för mig !!! Som tur är är hennes rum ungefär 1 meter från vårat. Får nog medge att jag har lite separationsångest.

Idag köpte jag nya babyvakter så jag känner mig trygg och säker.

Andreas och hans far är duktiga som kämpar på i värmen. Själv underhåller jag mest och klagar emellanåt på att det är så varmt.

Men snart är det klart, å det kommer bli såååååå bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer