torsdag 9 juli 2009

Imorgon går flyttlasset =)

Imorgon går flyttlasset. Då byter vi från 68 kvadrat till 115 kvadrat. Det kommer bli såååååå fint. Ska bi skönt att se lite golvyta igen.

I och med att vi flyttar innan det var tänkt så kommer vi bo lite som på medeltiden. Utan dator, tv och telefon. Men vi kan ju flytta fram oss några år oxå för vi har ju faktiskt nyheten mobiltelefon. Så där når ni oss. Att Telia sedan kommer fixa så det funkar i början på augusti, det återstår att se.

Nästa gång jag skriver hoppas jag att jag kan dela med mig av lite bilder från lägenheten.

Lova har för övrigt fyllt 9 månader och nu kryper hon runt överallt och reser sig och står gärna hela tiden.
Snyft snyft, inatt är sista natten med spjälsängen bredvid min sida av sängen, imorgon flyttar Lova in i eget rum. Lite separationsångest, eller ganska mycket.

Nu ska jag försöka röja upp här i lägenheten och få någon slags ordning och reda i oredan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer