söndag 19 juli 2009

115 kvadrat

Nu har vi flyttat.... tjohoooo..... Ska lägga ut lite bilder så snart jag hinner/orkar. Vi flyttade förra fredagen och det gick hur smidigt som helst. Andreas, Pelle och Skogis bar kartonger och möbler och jag gjorde det jag är bäst på, peka vart grejerna skulle och hur det skulle göras. Så långt fick jag dom dit jag ville, men packa upp kartongerna, det fick jag göra själv. Lika bra det kanske.

Det är ganska stor skillnad på 68 kvadrat och 115. Inte minst när man har gått till sovrummet och kom på att jag glömde något i badrummet. Då är det låååångt tillbaka till badrummet. Eller Andreas som inte riktigt har fått in morgonrutinerna innan jobbet då alla sträckor i lägenheten var lite längre än innan så han blev sen på morgonen och fick ta cykeln till jobbet. Skulle tippa på att det tar ca 20 sekunder att cykla.

Hej då Grustagsgatan. Vi har trivts väldigt bra i den lägenheten men nu var det dax för något större. 3 1/2 år bodde vi där. Roligast var nog nästan julfesten med badtunnan.... Eller kanske när Andreas, jag och Ola hade vinkväll. Med betoning på Vinkväll, massvis med vin. Andreas spelade hockeymatch dagen efter, gick sisådär.....

Har lite bilder på nya lägenheten som jag ska lägga ut här snart. Dock är det ganska stökigt å så men det får ni räkna med eftersom vi bara bott där 1 vecka. Det är långt ifrån färdigmöblerat. Andreas har ett gäng projekt som han ska göra.

Bilder kommer snart ......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer