onsdag 4 november 2009

spinning

Nu är jag helt inne i spinning. Ibland fastnar jag lite i grejer och hakar upp mig å just nu är det i spinning.
Idag har jag varit på ett pass. Det är bra med vänner som jobbar lite olika tider och inte alla veckkodagar. Idag hade jag turen att Tisse kunde vara barnvakt.

Innan har jag haft en fin tanke med att jag inte har gått å tränat, "det är så pinsamt för jag svettas ju så mycket". Häromdagen sa Stina till mig: "Jag är som mest nöjd när jag har tränat när jag är som svettigast". Därför var mitt mål idag att svettas kopiöst. Mycket riktigt så var jag grymt nöjd när jag klev av cykeln idag, svett i massor.... mysigt mysigt ...Glömde dock dricka tillräckligt med vatten innan passet så frammåt eftermiddagen idag slog det till i huvvet och kroppen. Helt matt och utslagen.
Skulle iväg ikväll på tjejgalej på Båten men det gick helt enkelt inte. Inväntade Andreas så jag kunde sova en stund och hämta krafter.

Ska på cykling imorgon och på fredag är det cykel&Core. Morgondagens pass är ett cykelschlager pass. Kan det blir roligare.... massa gamla härliga dängor.... Vi får se hur jag pallar med cykelpass 3 dagar i rad. Dricker vatten i massor nu, vill inte bli såhär utslagen igen..

Just nu är jag på jakt efter ett par cykelskor. Har lånat ett par men dom är för stora och med gympaskorna så domnar fötterna. Någon som har ett par i 39 - 39 1/2 över ??

Det tråkiga med träningen är att det går så satans sakta på vågen. Man ska ju inte väga sig men va fasen, har ju tränat i 6 veckor nu, borde jag inte ha gått ner 10 kg ?? ..... har precis börjat med cyklingen men om ett par veckor tycker jag att den borde hjälpa mig lite allafall. Hejja mig och vågen!! Kanske är fel på vågen ... eller inte ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer