tisdag 17 november 2009

skärpning

av mig .... bloggen ligger och latar och jag får endel påhopp att jag är dålig på att uppdatera.

jag ska uppdatera,..... snart snart snart. Jag hinner lixom inte med att göra det just nu. Lova sover ju knappt något på dagarna längre, eller jo, när hon gör det ska jag hinna med tusen andra saker.
För tillfället går andreas och jag lite om varandra. När han slutar skolan försöker jag ta mig iväg till simhallen och träna. Å när jag kommer hem ska jag, duscha, äta, hänga tvätt, plocka undan osv.
När Lova och jag är själva så hinner man lixom inte med så mycket, tiden bara flyter iväg. Tisdagar och torsdagar spenderar vi mestadels på Öppna förskolan.
Dom andra dagarna försöker vi hitta någon "playdate" för det måste man, hur kul tror ni Lova tycker det är att leka med mig hela dagarna ???!!!

Men jag lovar, snart kommer en uppdatering av Lova, var ett tag sedan ni fick se en bild på henne nu. Kamera har vi varit dåliga med på sistone. Den måste dammas av igen och användas.

Ses snart här igen ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer