måndag 24 augusti 2009

sista veckan

Sista veckan på Andreas "föräldraledighet" och min semester har vi spenderat i Loftahammar och Stockholm.
Vi hade även med oss Ola i Andreas klass. Grabbarna skulle på Coldplay i Stockholm och jag & Lova hängde med och strosade på stan lite. Fast jag vet inte, ibland blir jag lite av snålheten själv (kanske inte händer så ofta men just dom här dagarna i stockholm var jag det). Det enda jag slog till på var en Poncho!!!!! En poncho ... vad fick jag det ifrån. Dessutom har den två bollar som hänger i snören, kanske klipper bort dom. Såhär i efterhand är jag iallafall nöjd.

"Ola i klassen". Ola skulle kunna få anställning som lekkompis till Lova. Han kommer förmodligen erbjudas en plats på nästa semester som barnvakt. Man kan säga att Ola och Lova kom bra överens.

1 kommentar:

  1. Nu kan jag stilla min Lova-abstinens genom att då och då ta en titt på denna fantastiska dansuppvisning.. säger bara en sak "digga-digga-digga-digga"

    SvaraRadera

Kommentarer